Helg

0kommentarer

Slut på denna skol vecka,känns riktigt skönt.
De sista dagarna har varit så sega och jag har bara längtat hem.
skärpte till mig på lexor och sånt och de gick nog ganska bra.
Inget nytt och spännande har hänt och de gör livet trist.
Och kärlek har jag nog lagt av med på ett bra tag. Får bara panik så fort nån stackars pojke
försöker visa lite omtänksamhet. Vill bara blunda och springa där ifrån, som ett litet barn.
Jag behöver tid för mig själv, att få ta han om mig själv innan jag kan släppa in någon annan.
Men jag längtar ändå tills den dagen kommer.

Men hur som helst så sitter jag hemma nu i min feta datastol och håller på att somna.
Det är alldelens tyst i huset med tanke på att de bara är jag och Laxi hemma.
De andra i familjen roar sig med firma fest, och här sitter jag ensam och bortglömd :(
Nej men ärligt så är de ganska skönt, förutom att Laxi springer runt och hämtar
leksaker hit och dit vid fötterna på mig.
Tänkte jobba med lite musik ikväll, eftersom jag är själv och kan vara ifred.
Kom på en ny låt på gitarr i veckan med :)
Ska kanske se på idol också, ensam.
Resten kommer hem mitt i natten någon gång, får se om jag kan hålla mig vaken.

Kommentera

Publiceras ej