Hela Lördagen

0kommentarer


Har sett The House Bunny igår kväll, Världens sötaste film! Love it :] En riktig tjejkvälls film, fast Jerry är ett undantag haha!

Idag natt kom alla hem utom pappa vid 1-2 tiden. Han låg väl i nå dike :S haha nä men. Han skulle tydligen sova uppe i bielite lr vafan de nu va nånstans.
Mamma var verkligen full som verkar tro att jag skulle vilja festa med henne när ja är i 20 års åldern! hahahha shit lilla mamma :) in your dreams. sen blev hon små tjurig :P
Hon fråga också vad ja skulle göra på villis imorn.
Ironiskt "Supa"
"ja men då är de ju lugnt"
"jadåå"
Syrran är ganska kul hon går runt och snyggar sig.
Tony (den enda normala i huset för tillfället) har rökt kött, riktigt mumsigt.
Jerry var här igår ikv vi kolla på den där grymma filmen åså spela vi skit spel på internet, Lätt roat men otroligt roligt :)
Blev inte så mkt annat.
kröp ner i sängen sen och pratade i telen tills jag nästan somna. ;)

Idag väcktes jag kl 10.30 av en hårig galen boll! Nu ska ni få höra.
Jag känner hur något hoppar upp på min säng och jag tar panikslaget betäckning under täcket.
Bollen hoppar upp rakt på mig över täcket, nafsar och sliter.
Han försöker borrar in sin stora käft i kanten på mitt täcke.
jag drar täcket hårt runt om mig suckar och inser vilken jävla jobbig hund jag har.
Och hur fan kom han in i mitt rum? Jag minns att jag stängde dörren efter mig igår när ja prata i telefon.
That's a fucked up thing!
Sen har jag städat, suttit vid datorn och hunnit bli förkyld.

Sitter hemma hos didde nu... Frid och fröjd, dock inte nöjd.
för dom sitt å spela nå jäla tv spels shit och gapar som jungelvrål! varför?
jo för dom är sämst på spela och dom vägrar låta mig testa, bara för att dom tror jag ska äga ut dom, vilket jag oxå skulle göra ;) haha jaja...
sen ska vi väl på ug..

Kommentera

Publiceras ej