Värde av dagen...

1kommentarer

Idag skulle vi ha börjat skolan 08.35.
Jag och anna kommer försent till skolan (som vanligt) ,) Vi hade porrigt morgon stånd, nä menar stund!
Vi går till vårat klass rum, men där vare dött.
Tydligen skulle vi gå på mb och de gjorde vi.
satt där och titta på förberedelserna till Julshowen och lata.
Fick veta senare att vi inte kommer ha några lektioner för än på fredag!
Yippi, värd vecka! Förutom att jag ska vakta garderoben på mb i morgon kväll och på torsdag eftermiddag.
Ska sova sönder, städa och packa.
Sen blir de ju lov, längtar ;)
Denna dag har varit seg och tråkig. Hoppas något roligt händer ikväll :)


YEah.

På åhlens, Torben tog denna från barn avdelningen och sa: Här är din storlek.
Jag sa ja jag lovar jag får på mig den! och så gick jag och tog på mig den. haha Kinkykort.

1 kommentarer

tomtefar

15 Dec 2008 17:26

kinky? hörredu min vän! det blir ju inte kinky förens du tagit av dig strumpbyxorna

Kommentera

Publiceras ej