Sent...

0kommentarer

Nu är kl mkt, men jag kan skriva lite snabbt ändå :)
Igår (fredags) lussade våran kör för hela skolan, jätte mysigt och roligt.
De va jobbigt att stå på samma ställe, rak i ryggen och med ett levande ljus i typ 50 min :S
Plus att vi gjorde de 2 gånger.
Men de var skit kul annars :)
I onsdags var ja me Hellan åh Krille, dom är knasiga men nog hade vi kul.
VaniljDrömmar och Monster Energy och äckel film :P
Mvg i båda kurserna i bild, känns bra.
Vill inte skryta för de är illa med historian som jag är totalt värdelös i! :( 
Kommer få en riktigt sur och otrevlig mamma.
vet att jag missat att skriva mkt som var intressant men jag kan för tillfället inte minnas.

Tidigare ikväll var vi på lilla hotellet och käka go mat ;)
Imorgon blir de bus, ska stanna nere och sova hos syrran.
Ikväll har jag gjort lite musik och bild redigering.
Latat hela tiden helt änkelt.
Ska bli så skönt me lov.
Jul, Jul strålande jul
Kom, kom... ;P

En puss på den bästa!

Kommentera

Publiceras ej