Konstig vecka

0kommentarer

Kom hem ikväll :)
Mysigt, känner taggen för julen också.
När jag kom till vilhelmina stod min pappa och väntade på mig :)
Sen spelades " I en rosa helikopter" upp på radion och papzen maxade volymen. Stor DiggarN.
Han är riktigt söt ändå min lilla pappa :)

Idag vaktade jag garderoben den sista julshowen, men sen satt jag inne och tittade på den denna gång.
Den var så rolig, riktigt bra jobbat av alla.
Gjorde ett svenska papper med 4 dryga frågor som jag lämnade in för att slippa skola i morgon.
Hoppas jag skrev förstårligt. haha
Ja som sagt inte en ända jävla lektion på hela veckan. utan 2 timmar i garderoben.
kändes lite ovärt att jag ens hade åkt ner, men många vänner ändrade min inställning.
Mycket skratt och mys som får mig att längta tillbaka lite grann.

Imorgon blir de sova, göra musik och slå in paket!
Är ensam hemma så :)


Snart är de jul igen... :)

Kommentera

Publiceras ej