LIVET MED CANON

0kommentarer

Hej!
Jag är på så riktigt bra humör, trotts en lång skoldag med halvt obegripligt innehåll som lämnat kvar en mosad hjärna.
 
Fick mitt nya teleobjektiv till kameran igår som jag gått och drömt om i flera år (inte just det men ett telezoom i allmänhet) men inte tagit mig för att beställa för att det är såååå dyrt med dessa prylar.😭 Nu börjar jag ha en mysig liten Canonfamilj här hemma. Har en digital kompaktkamera, Canon 600D, 3 objektiv med det nya, skrivare och små tillbehör. Stativet är märket Manfrotto och funkar kalasbra och lätt att fälla ihop och ta med.
Jag fotograferar egentligen rätt mycket, mest på natur och... mig själv om någon missat 😇😅. 
Naturbilderna som jag tar med systemkameran visar jag typ inte för någon, faktiskt tråkigt men, borde hitta någon bra fotosida där man kan lägga upp sådana foton för andra som också uppskattar den sortens bilder. Kom gärna med förslag om ni vet någon! Menar alltså inte sidor som instagram. 

Efter sommarskolan så blev det hursom lite extra klirr över. Så då fick det bli en present till mig själv, sluta aldrig unna dig själv! Bring some romance too yourself! ("Man måste unna sig" Hahahaha nu minns jag den jäveln. Sök på youtube om ni vill förstå vad jag garvar åt.)

Älskar att jag gick en vecka från beställning och var övertaggad och typ grät av lycka när jag öppnade paketet.
Det var julafton i mina ögon då och när jag äntligen satt på det och skulle ta mitt första kort så skriker kameran "Ladda batteri"....😅 Så komiskt på något sätt. Började skratta tills jag blev sur och gick runt, svor och dissade min dåliga välkomstceremoni för objektivet.
Sen när batteriet var fulladdat så hade solen nästan gått ner så det var för mörkt. Men idag blev det lite bilder med en ny favorit i garderoben.

Idag fick jag dessutom en kjol som jag har haft höga förväntningar på, men samtidigt varit orolig över om storleken ska passa lilla mig. Ja... den sista bilden kan beskriva min första reaktion när jag fått på mig den. 😍😅
Nu är jag så jäkla trött och tråkig och måste sova eftersom morgondagen är värre än denna.Roligare inlägg än så blev det tyvärr inte men här kommer några bilder. Gissa vilken som är tagen med mobilkameran.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej