FREDAGSFYR

0kommentarer

Fredagsskjortan och helgens leende är på! Idag har jag och sambon ruschat på stan, vi skulle göra tacos och ha fredagsmys vid tvn. Kläder, fotopapper, insektsnycklar, ugnslampa hit, vinare dit osv. Men när vi skulle åka hem var vi så jäkla less på shoppingpåsar och typ allt. ÅÅh jaa, att vara hangry, det är min grej, BIG TIME. Kul då med en pojkvän som blir retsam när han blir hungrig, RIKTIGT KUL. Mina hormoner var som tickande bomber och MVG-gallerian ska tacka gudarna för att jag kan behärska mitt humör, offentligt. Grannarna är det mer synd om. Min kille är det minst synd om för det är hans fel. Det är alltid hans fel. Är jag sur är det hans fel, funkar inte internet är det hans fel, regnar det ute är det hans fel osv. Ni förstår hur allvarlig det här är! Nu är jag typ arg igen.
Och idag kom han äntligen på varför jag försökt tagga honom att träna med mig förut. Jo för att jag ska få bärhjälp på stan så klart. Grattis! Tro inte att det är han som bär alla tunga kassar för det gör jag. Nog är jag i litet format men stark och stadig. Men det är väl ändå inte rättvist? Han har gått och trott att han ska skaffa flexmuskler men vad ska det ha för nytta? Vem vill ha 6-pack när en kan få MINST 6 fullpackade shoppingbags på var arm hem utan bil och smärtor. Jag behöver en partner som kan ro hem lasset med mig. Blir ryssträning här hemma framöver med pisk och morötter som det brukar sägas. Gissa vem som är coach? 

Hursom så blev det några timmar på vezzo istället, inte fel med en smygromantisk dejt. Så nu är jag glad igen och glöm allt dumt jag sa om dig älskling, du är bäst och ja, det var du som bar nästan alla påsarna. Men jag kommer ändå vara din coach och fortsätta bli förbannad på dig när du retar upp mig. <3

Önskar er alla en trevlig helg!
 

Kommentera

Publiceras ej