VFU - Vilka fina ungar

0kommentarer

Nu har jag gjort min första praktik-vecka och det gör typ ont i hjärtat att veta att jag inte kommer gå dit på måndag igen. Att det kommer gå ett bra tag innan jag får se dem igen, om ens alls.😢
Jag har varit på ett så mysigt ställe och hunnit lära känna barnen rätt bra på så kort tid. När jag skulle gå igår och hade sagt Hejdå till alla barn så ropade några, "gå inte, gå inte". Gissa om nån fick separationsångest. Jag alltså. 😔😂

Men man får tänka positivt och säga att jag valt helt rätt yrke att utbilda mig i. Jag känner att jag verkligen hör hemma i denna miljö. Barnen ger mig så mycket kärlek och energi samtidigt som jag kan medföra en bra och trygg start de första åren i deras liv.

Nu är det bara att tagga om till plugg igen.
Har varit skönt med lite variation från studierna och lite miljöombyte när jag var i Stockholm så nu är batterierna laddade igen.

Helgen spenderas med min alldeles egna Dalton Jackson, det ni tjejer, och killar för den delen. 😂

Kommentera

Publiceras ej