LOST AND NEVER FOUND

0kommentarer

Fattar inte riktigt men idag drar jag till Stockholm igen för mer festligheter. Denna gång blir det Red carpet party i spegelsalen på Grand Hôtel. 🙈 I sällskapet har jag så klart Fredrik sen sofia, Armand och några som jag faktiskt inte träffat tidigare. Kommer bli riktigt häftigt det här! 

Ligger i sägnen fortfarande nu, vaknade strax efter åtta av perfekt mycket sömn. Välbehövligt!
När jag ska lägga mig till vänster så krockar jag in någon, vad jag först tror. Sen så visade sig att det bara var gitarren. När jag stötte i den så fick jag strängtopparna rakt mot armen och hojtade "AJ *censur kvinnligt könsorgan*. Så det var ju trevligt, att det är det första orden man klämt ut sig idag. Blir bättre, ska gå till spegeln ocu dra lite pepprap som vi fick göra på lektionen igår. Våran rap gick ju så här: Vi är modiga och snabba, mumsfillibabba... 😂 Skulle kunna tillägga vi är starka och smarta, lever livet utan karta, party party parta! 

Nä nu bultar hjärtat för en kaffe och magen viker sig av lycka för lite supergröt med färska hallon 😍 Så ska mysa mig iväg i morgonrocken nu och bara njuta av att jag är jag och att än hur grå en höstdag är så kan man smälta den med ett rent hjärta och ett varmt leende. Tänk på det ni också idag! Ett dagligt mål jag faktiskt har är att ge ett leende till minst en person jag inte känner. Oftast blir man bemött med ett varmt leende tillbaka och jag lovar det kan sprida sig långt mellan olika människor under dagens gång! 😊✌

Kommentera

Publiceras ej