INSOMNIA

0kommentarer

 
Min natt var helt underbar, tills min hals och lungor ville plåga mig. Vaknade halv 7 på morgonen av en hostattack som ville att jag skulle lida levandes vaken. Efter det så gick det inte somna om så var bara att krypa in i morgonrocken och göra kaffe. Sen hade vi en föreläsning kl 10, om minnet, vilket är det enda jag minns. "Det enda jag vet om nånting, är att jag inte vet nånting" - Petter.
Var typ hyperaktiv på kaffe. 
Sen drog jag tappert nog ner till stan med Pär, vi kollade lite grejer till helgen bland annat och nu jävlar.
Woho, nu köpte jag äntligen en router! Gick på en minut att koppla in och få ut Wi-fi till alla mina små älsklingar. Så det firar jag med LAN-party med mobil, surfplatta och dator. 
Nu kom skriet fram i spegeln (Jag som gäspar). Så det betyder nog att det är dags för en powernupp. 
Sen ska jag packa för i helgen är det villis som gäller. Träffa familjen, dop för systerdottern och träffa bästa vännen!
Så nu ska jag tagga till kvällens karaoke på Lokal, har lovat att sjunga Carola - Främling. Skämt och sido. Fast skulle vara kul at spräcka högtalarna och allas öron med min kråkhals just nu.
 
 

Kommentera

Publiceras ej