FREDAG, VART ÄR MIN FRED?

0kommentarer

Tenta hit och tenta dit! Lär jag mig ens nåt av allt detta slit?
Känner mig snarare mer korkad än innan. Jag är så förvirrad.
 
Diskussionerna jag har med mig själv i min hjärna medans jag skriver en tenta är lite tokiga ibland. Jag är glad att man inte kan sätta dom tankarna i en högtalare. Jag typ belönar och dumförklarar mig själv vart annat. Jag började tänka på bland annat söta kattungar som jag fick bilder på i huvudet och satt och log för mig själv. Åh gud vad jag ville klappa på dom. Men sen när jag insåg vad jag höll på med var det bara att smälla till mig själv på hjärnskinden och bita i tungan för att get back to focus! Sen tänkte jag på en fin man och började dregla typ, fjärils-frustration och tenta-ångest i ett var en väldigt mystisk combo. Åt lite godis för att få i ordning på saliven och insåg hur jävla patetisk jag var. Det är hormonrave på gång tror jag, är faktiskt lite rädd för det för då blir jag rädd för mig själv.
Kaoskvinna som bölar sönder av fluffiga djur eller allt som är fluffigt i allmänhet. Jobbigt om snön kommer på samma gång... 
Sen så skulle jag kunna skrika och mörda någonting för ett sandkorn i skon, och fundera på att hoppa av skolan för att jag inte har det jag vill äta hemma och ingen bryr sig om mig tillräckligt mycket för att köpa det åt mig, ingen fattar ju ens vad det är jag vill ha. Att man ska behöva säga ordagrant, lär dig läsa tankar för i helvete, osv...
Ja ni kvinnor vet definitivt vad jag snackar om och ni dudes som har systrar eller har/haft tjej med kalastemperament under denna ljuvliga massakervecka som inträffar varje månad.

Vad ska jag ens göra med mitt liv nu liksom? Tentan är gjord, det är fredag men snökaos där ute!
Kanske ska till en klasskompis ikväll men just nu lockar sängen.
Kanske kryper in under täcket så långt det går och inväntar roligare tider!
 
 

Kommentera

Publiceras ej