WIN DOS DECENA

0kommentarer

 
Fick en förfrÄgan av min dator om jag ville uppgradera upp mig till Windows 10, kostnadsfritt.
Har funderat samtidigt som att jag har fortsatt irritera mig pÄ Windows 8 som jag har haft.
Till slut bestÀmde jag mig för att köra. För i vÀrsta fall tÀnkte jag ta datorn med mig i högsta hugg, till nÀrmsta Windows-huvudkontor och terrorisera. Man vill ju gÀrna inte reta upp en redan uppretad indier, speciellt inte en kort sÄdan.
FörvÀntade mig ingen snabb process nÀr uppgraderingen skulle ske, men texterna som kom upp var frustrerande.
Efter typ 3 timmar stĂ„r det: "Detta kommer inte ta lĂ„ng tid", "Nu Ă€r det inte mycket kvar", Detta tar lĂ€ngre tid Ă€n förvĂ€ntat". MEN FÖR I helvheleleuheheuheuuuuuuh!
 
Nu har jag i alla fall lugnat ner mig och har kikat igenom alla nyheter och kÀnt designen. So far I like it! SÄ tummen upp.
 
Nu ska jag gĂ„ och tanda min bruuush. Funderar pĂ„ att bestĂ€lla en sĂ„n hĂ€r frĂ„n ebay! Älska minions.
 

Kommentera

Publiceras ej