IF WOMEN CATCALLED MEN

0kommentarer

Senast någonting sånt här hände mig var i lördags när jag kom ut ensam från affären, två killar står på parkeringen. Nu snackar vi dessutom vuxna "män".
Känner hur dom granskar mig och jag kollar snabbt dit för att se vad det är för människor.
Då möts jag av såna där snuskiga blickar, ni vet tjejer? Avklädd och våldtagen av en blick.
Den ena busvisslar och den andra viskar nåt till kompisen och dem fortsätter stirra. Visst, smickrande att ni gillar vad ni ser men ett charmigt leende hade räckt. Vad förväntar ni er liksom? En trevlig trekant runt hörnet? En jävla klack i pungen skulle ni haft.
Att ni inte skäms, för de skulle era mödrar och blivande fruar göra om dem visste hur ni håller på! 

Kolla på denna video om ni inte redan har gjort det.
Visst blir det lite kompiskt boys and girls? Dock så lyckas ni pojkar/killar/män som håller på så här vara så mycket äckligare.

 

Kommentera

Publiceras ej