DUSCH MED DARIN

0kommentarer

Nu är jag hemma i Umeå igen, torr som fan efter en lång bussresa. Såg Idol när jag kom hem, och jag måste erkänna att ingen berörde mig ett dugg idag.
Funderar på att sätta mig i duschen och äta godis, måla tånaglarna och lyssna på Darin. Så känns det lite som just nu, inget emot Darin dock. Han var ju jag kär i en gång i tiden när han var med i Idol med sin charmiga tandställning. 
Jag skrev ett kärleksbrev till honom  när jag då var 11 år. Hittade nämligen det i mitt gamla rum när jag städade ut det fär 1 år sen. x) Det var en hjärtformad lapp där det stod nåt i stilen "Darin, Darin du är så fin, men jag vet du aldrig kommer bli min..". ....Eeeeh ah...
Hahaha jag dog lite inombords och i ögat när jag hittade den! Kan leta reda på den och återkomma framöver!!!
 
För övrigt, vilken helg det har varit! Ska berätta om all galenskap i morgon när jag laddat upp bilderna osv. 
Hoppas också ni har haft en bra helg!
 
HÄÄÄÄR ÄR MIN MAN DARIN, som aldrig blir min. 
 

Charleen Kami - "Love like this" (Videoaudition Idol 2015)
Skön röst!

 
 

Viola Matsson - "Brother" (Videoaudition Idol 2015)
Skön stil!!

Kommentera

Publiceras ej