DET LUKTAR FRÄSCH TERRORIST

0kommentarer

 
Jajjemen, dÄ var första dagen pÄ Universitetet gjord, och vi överlevde!
Skolan verkade ha överlevt oss ocksÄ, Àn sÄ lÀnge. Gangster-terroristerna Àr tillbaka, i osÀkrare sammanhang Àn nÄgonsin förr. Mer förvirrade Àn förr ocksÄ.
Dagen började ju i alla fall bra. Jag organiserade hela morgonen vĂ€ldigt bra tyckte jag! Tills att jag var pĂ„ vĂ€g till the plug för att möta upp Sofia. DĂ„ kĂ€nner jag hur mina armhĂ„lor kĂ€ndes ovanligt varma och klibbiga, och JA SJÄLVKLART! Inte fan hade man organiserat i armhĂ„lan, för dĂ€r luktade det dĂ„ inte rosĂ© och sommarblomster.
NÀr jag möter upp Sofia och berÀttar om mitt missöde, sÄ visar det sig att man inte var ensam, haha!
Men ingen svimmade nÀr vi gick förbi, vad vi sÄg i alla fall. Ska se till sÄ att nÀsta gÄng nÄgon svimmar i min nÀrhet, Àr för att JAG Àr het och inte mina armhÄlor. Nog om dom nu, haha!
 
Var kul att man trÀffade en och annan kompis som man ba, men hej!?, men va, jaha okej, fan va kul!
Fick bekrÀftelse nu Àntligen om boende idag, sÄ snart flyttar jag till Mariehem. Wohooo, flyyyt.
Sen sĂ„ har chefen ringt om massa jobb men jag hinner inte med det nu ju,. Även fast jag vill jobba med barn hela tiden, nu pĂ„ en gĂ„ng!
 
Fick Àven svar frÄn ett jobb jag sökte för 5 mÄnader sen.(??) TrÄkigt att dem behövde mig först nu dÄ, men man fÄr tÀnka att de Àr lite deras förlust om dem inte ens hört av sig förÀn nu. Kul att kÀnna sig lite efterfÄrgad (A).
 
Har suttit i typ 2 timmat och försökt fatta vad som stÄr i mina papper och gjort lite mer ordning!
ÄndĂ„ sĂ„ fattar jag inte vad vi ska göra i morgon, hmm.
 
Den hÀr planschen gjorde jag pÄ mig och Sofia nÀr vi gick i gymnasiet tillsammans. Tror att nÄt Àr pÄ gÄng igen! Feel the Love!
 
P.S Hata inte mina PS-skills i gymnasiet! x)
 

Kommentera

Publiceras ej