Ja À int' bitter!

1kommentarer




Döden i morse ellerrrR?
Vaknade av alarmet 08.40 snoozade sönder till nÀsta halv 10 dÄ min skjuts skulle komma xD
Som tur var Àven min kompis lite sen sÄ han ju kliva upp och klÀ pÄ mig iaf.
Hursom sÄ hade ja ingen kÀnsel i mina ben men efter ett tag kÀnde jag igen, ingen skön kÀnsla dock, mer kramp sen vÀrk. ville bara somna om i 50 timmar. Nu Àr det Àntligen borta i alla fall.

Sen var ja pÄ Arbetsförmedlingen, kÀndes typ som " Like a virgin, arbetsförmedlingen for the very first time"
Ah men de var trevligt, dom verkar vara till bra hjÀlp men vi fÄr vÀl se om nÄgon vill ha mig i arbete framöver.

Sen skulle vi Àta pÄ Lilla hotellet men tydligen servera dom inte mat dÀr nu sÄ de va ju riktigt trÄkigt.
Blev Àckel pizzeria oxÄ, en som jag Àr vÀldigt skeptisk mot men tÀnkte ge den en chans.
.....Vilket var ett bortkastat val.
De första jag ser nÀr ja kliver in Àr en smutsflÀckig glasdörr, sen en skÄl med sÄ kallad "pizzasallad"
som var torkad i klumpar i skÄlen.
Jaja vi delade hursom pÄ en pizza som vi fick pÄ nÄn minut?
Den smakade inte bra... nÄnstans..
Ă„t bara en liten bit och sen gick de inge mer! usch.
Är inte sĂ„ förtjust i dricka pĂ„ burk men just denna fanta slank ner pĂ„ sekunder.
Aldrig mer pizzaaaa !!!

Min pizza sÄg fasiken godare ut!!


Nu ligger jag i soffan hos Vera med filt och Àr smygtrött, vill sova men borde hÄlla mig vaken.
Försökte ladda ner mobilspel oxÄ men hÀnde ju inget, skit sida :( x(

Nej nu ska ja sluta va sÄ negativ, sÄ jÀvla onödigt, vÀx upp liksom!
- Klipp dig och skaffa dig ett jobb
- tÀnker aldrig klippa av mitt Àlskade lÄnga hÄÄÄr, sÄ det sÄ! Och förresten sÄ hÄller jag pÄ försöka skaffa jobb sÄ sluta pressa mig.

Oh my.... schizo is back!

 

1 kommentarer

Ida

21 Sep 2011 15:41

Ska du pÄ det dÀr möte/trÀffaktiga imorrn? :O

Kommentera

Publiceras ej