Vad vet man?

0kommentarer



Ja, för er som sett Idol och ja för er som inte sett heller för den delen.
Vad har vi fått ut av kvällens program?

Anders gjorde en tabbe med att kalla Laila "min fru" vilket var sött men pinsamt.

Robin blev kritiserad av Bard för sitt utseende ikväll, att han ser ut som någon kvinna.
Vilket slog tillbaka på Bardiz själv: Lailas kommentar "Ska du säga som har lånat en haklapp av mitt barnbarn och ett halsband av min mormor!"
Den kommentaren föll ganska hårt på en tyst Alexander Bard som ställer sig upp med ett stenat ansikte, senare får han ytterligare en kommentar av Per L och kameran tas upp på stackars lilla Bard som ser gråtfärdigt ut!
Men hans val av kläder var bara så Bard så vi låter det vara.


Sen så har jag en fråga, Är Laila gravid? Hennes mage var big..
Sen börja vi resonera om att Anders var fadern men att dom höll de hemligt, därför han råka säga bort sig.
Jadu dramatiken ökar i Idol, de gillas.





Jag gillar verkligen inte Linni, tycker hon sjunger lite korvigt och rösten känns ansträngd om du frågar mig, men men.
Amanda Fondell Var skön ikväll och Moa fortsätter köra sitt underbara race.
Gillade även Robin skapligt ikväll, han har bra röst!

Kommentera

Publiceras ej