Ja hej Olle, jag hade fan en fråga till dig!

0kommentarer




Var de bara jag som såg fråga olle dokumentären på 5an ikväll?
De e fan sjukt ändå, minns inte att de va så "vulgärt".
Tittade ju på det förr men tyckte inte de va så pervit då xD
Men de är ett bra program som håller sin egen klass.
Btw så har jag ju träffat Olle för sådär 3 år sedan!
Han var rikigt trevlig och han är en klok man.
Vi fick sitta och lyssna på honom och vara med lite i samtalen, sen fick vi träffa honom efteråt :)


Nu i det nya programmet har han skaffat sig en fet musch som jag inte rikigt gillar x)
Hitta tyvärr ingen sån bild på honom men tänk er bara själv.
Men jag har funderat på hur det skulle vara att vara Malin i programmet testa på grejer och träffa roliga männsikor, läskigt men definitivt roligt!!




Jag är inte drogad :(  Var ju på UG, drogfritt you know.


Kommentera

Publiceras ej