Nooo ..

0kommentarer





Idag kÀnns som en vÀldigt trÄkig dag hittills.
Vaknade och lÀste pÄ en pÄminnelse att jag skulle vara hos tandlÀkaren idag!
Jag vÀrldens idiot hade skrivit tiden exakt nÀr jag skulle dit ....Inte en bra pÄminnelse...
SÄ jag sitter i telefonen nu och hÄller pÄ fixa ny tid.

SÄdÀr ja, 09.50 fredag den 21 oktober. Nu stÄr det hÀr ocksÄ + 3 pÄminnelser pÄ OLIKA dagar i min kalender.

Ja sen sÄ ska jag Äka hem snart, alltid trÄkigt att Äka bort frÄn nÄnting men man kommer ju alltid fram nÄn annanstans och nÄnting annat finns dÀr.
Segt att Äka buss, men vissa gÄnger Àr det rikigt skönt. FÄr se om dagen Àndrar riktning eller ej.

NÀr man har mycket klÀder som mig sÄ kan de vara svÄrt att veta vad man ska ha pÄ sig av allt som finns, men vet man ett plagg man absolut vill ha pÄ sig sÄ blir det lÀttare att matcha resten till. Negatvit och positivt pÄ samma gÄng?
NÀ, kan aldrig bli negativt att ha mycket klÀder! I Love it!

Cher Lloyd – Swagger Jagger

Snart ska jag hoppa pÄ bussen, mÄste springa och hÀmta ut pengar!
Ses dÀr hemma! <3


Kommentera

Publiceras ej