Gif me presentah!

0kommentarer



Nä gud vad fusk! Eftersom mamma bytt jobbför ett tag sen och slutade för kommunen eller vad de handlar om så hade hon typ farvälfest ikväll. Fick äta massa gott och fick presenter :O
Jag vill också!! Ska sno hennes presenter :( Hihi nä men blommorna kan jag också få njuta av att se och godsakerna lär jag oxå bli delaktig uppätare till :]
Och på tal om presenter så har jag ju faktiskt fått nåt på posten! :D Gröna linser. Älskar ju gröna ögon så var tvungen att fixa nya sådana. Bara de att jag måste betala dom. -.-


VAfan de e ett flugäckel här som vill komma in i min näsa, och vet du de gör man inte gratis! Jag tar nämligen inträde. 10 000 jävla spänn!!!!! Haru inte de så dör du flugfan!! Hatar FLUGOR VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT NI SKA LÄGGA ER I MITT LIV!??!








Kommentera

Publiceras ej