UNDEAD

1kommentarer



Godmorgon hej där.
Trött               tjej här.

Hollywood Undead – Undead


Gillar inte när mannen beger sig till jobbet innan klockan 7 på morgonen.
Vaknar alltid och ligger vaken en stund, vissa stunder är längre än andra.
Denna morgonen vaknar jag upp i soffan också och hör hur regnet och vinden lever om utanför.
Känns lite kusligt att ligga här ensam och höra hur vinden tar tag om huset med sina starka pustar så hela huset knakar. Tror att de drar in lite extra ljud från vinden, vinden som jag vägrat gå upp till och som jag fortfarande inte vill besöka. Har aldrig känt mig trygg i närheten av dörren dit upp, eller när jag tittar upp mot taket och känner hur det stelnar inom mig. Det blir varken varmt eller kallt, det är bara som om allt försvinner för en stund, allt blir tyst, kanske lite mörkare, som en snabb skugga av ensamhet som lägger sig på plats för att sedan på en sekund vara försvunnen igen.






Ja, jag kan verkligen sitta här och skrämma upp mig själv mer men de bör jag nog inte göra!
Emil kommer inte hem förän lunchtid vilket är vid 11. Som tur har han bara halvdag så jag överlever nog.



1 kommentarer

Julia Lahti

07 Oct 2011 10:08

skoj! har lagt till dig med nu :D

Kommentera

Publiceras ej