Önska mig lycka till? :)

0kommentarer

Ja mitt liv som fetarbetslös kanske vill minskas med tiden.
Ringde förra veckan om jobb på hotellet, minns hur nervöst det bara var att ringa samtalet.
Men det gick bra och fick ta mig dit och visa mig idag och ska få provjobba på lördag!
En trevlig chef (om de nu va en av dom) som man kunde slappna av med :)
Ska bli både spännande och läskigt på samma gång och jag hoppas att jag inte failar sönder bland massa människor. Känns som 100 miljoner sakker som man aldrig annars tänker på som ska hållas reda på osv.
Det som är skönt är att dom jag kommer jobba med förmodligen är minst 2 väldigt bekanta :)
Ja ni lär ju få höra hur det gått senare!
___________________________________________________________________________________________
önska mig lycka till :O (visst har ja fått långt hår? :D)

Kommentera

Publiceras ej