Nailed it

2kommentarer

Har mÄlat mina naglar nu med nagellacket jag visade förra veckan frÄn Maybelline new york!
Skulle ju vÀnta till i helgen men kunde inte lÄta bli eftersom det ser sÄ lÀckert ut!
Visst göre det pÄ ocksÄ? :)
Det torkar super fort ocksÄ vilket Àr ett enormt STORT + för min del.
Alltid efter jag mÄlat naglarna gÄr jag och smÄpillar pÄ saker och glömmer bort naglarna, sÄ fÄr man massa hack och fula mÀrken pÄ dom :/
Hann inte fÄ sÄdana av detta sÄ great! Hoppas de sitter ett bra tag dÄ.. de fÄr vi se :)





Första Lagret kan ocksÄ vara snyggt med en klarröd fÀrg om man inte vill ha sÄ djup ton.
Men blir ju oftast snyggast med minst 2 lager sÄ inte det blir flÀckigt eller sÄ nageln syns igenom.




Andra lagret, djupare ton.

2 kommentarer

| Yohanna |

31 Oct 2011 22:04

Tack för din röst, en lÀnkning kommer upp strax! =D



Kom ihÄg att du Àven kan rösta flera gÄnger, sÄ fÄr du fler lÀnkningar! :)

| Yohanna |

31 Oct 2011 22:22

SV: Det fÄr du ju absolut göra om du vill, dÄ fÄr du dubbelt sÄ mÄnga lÀnkningar! ;D



Allt bra?

Kommentera

Publiceras ej