Munterjuck!

1kommentarer




Godmorgon munterjuck! oj ursÀkta mig, jag menar muntergök?
Vaknade med sunshine in my little face but now it's gone and grey outside, how can that be?
Plus att min flÀta kittlade pÄ min boobie nÀr jag sov :(
Inte schysst, och vÀcka mig med strÄlar i ögat och sen göra mig depp med att Àndra till trÄkigt vÀder.
Vart Àr vÀdret pÄ vÀg nu förtiden! Ingen som vet, blott de vÀdergudar som blottar sig!

Ja guess, today is my special day. Why do I keep talking english??? 
Svenska: Har nÀmligen lite jobb framför mig ikvÀll, blir ju nervös av tanken bara.
Har som inte rikigt fattat de Àn eftersom jag inte vet rikigt vad jag ska göra men det blir spÀnnande.
Vill dock inte göra bort mig, det jag Àr mest rÀdd för.

JA och mysteriet med min försvunna hÄrborste Àr fortfarande ett mysterium, helt vÀck!
MÄste verkligen ha den nu, mÄste kila och leta den!! PANIK


1 kommentarer

lovisa

08 Oct 2011 14:40

Det kommer gÄ bra! :)

Kommentera

Publiceras ej