Kramas!

0kommentarer



Sitter här med Big Teddy och funderar....

Tänk att de finns så underbara personer som kan få en att känna ett lugn som lägger sig en stund i de mest kaotiska situationerna.
Att bara veta och känna att de finns människor som bryr sig och vill hjälpa betyder så otroligt mycket!
Man är aldrig ensam, än hur tomt de känns, men är så lätt att glömma de när en lampa bara släcks och man bara ser svart.
Har också fått kramas massa med min bästa vän och hennes nalle! <3

Ska ut nu och snabb se om det finns några snygga tjejskjortor här i Villiz????
Annars blir de Lycksele nästa.
Försökte få med mig en kompis ut men stackarn låg i sängen, så vill inte tvinga upp honom för att vara typ 40 min med mig ;P
För sen ska jag ju på lunch med mamzen! Mysigt :)

Tänk att de kan vara så mysigt att krama en sån här stor gosenallebööön!!?

Kommentera

Publiceras ej