Kittie, I'm home!

0kommentarer





Kom hem för ett tag sen, svinkallt i huset så vi gjorde upp eld.
Väntar på att värmen ska stiga upp i rummet.
Det första jag fick syn på när jag kom in hit var min gråa lilla lurvboll, så man ba: Ååh sötis!
Sen såg jag massa barr och hår i min säng också och blev sur.
Hon puffade sitt lilla huvud mot mig flera gånger och kramade med tassarna men jag var sur och ignorerade.
Sen råka jag titta på henne, och då låg hon och kramades med Thigus, höll tassarna om honom och slickade på hans huvud! SÅÅÅ SÖT!!
Hon blev förlåten :]

Nu sitter vi båda här och väntar på mat, mamma är ute och blir firad eller nåt och pappa åkte och handlade mitt i matlagningen, och jag som inte ätit nåt idag!! Vart är min man när jag behöver honom mest? :@
Jag vill ha maaat!



Kommentera

Publiceras ej