Jag är kvinna, så är det.

1kommentarer



För oss kvinnor



JAG ÄR EN KVINNA :@
En KVINNA SOM HAR MINA KVINNODAGAR.
JAG FÅR PMS, värk och matsug.

Vad vill då en sådan kvinna ha?
Jo en bekväm binda, fast enligt mig finns inga sådana, anser dom bara som äckliga i trosan.
Därför vill jag ha en bekväm tampong för då känns det som att man har en vanlig oröd dag.
O.bs är den absolut bästa enligt mig, med silk touch. men deras design är tråkig, lika tråkig som kvinnans mens.
Därför tycker jag Libresse har lyckats bättre med design, men kvalitén är fortfarande sämst!
Varför kan inte o.b ha lite bättre design så flickor kan känna "åååh vad roligt det är att köpa mensskydd"
Så kände jag när jag köpte Libresse, men de var för designen, visste nästan redan kvalitén men tänkte ge den en sista chans. Fast den storleken jag brukar använda hade fulare färg och design så då blev ja tvungen att köpa en annan för att den va snyggar :@
Det var bra så länge man behöll dem i förpackningarna....




1 kommentarer

SwahylieN

10 Oct 2011 00:56

Hejsan, jag förstår precis ditt problem. Bindorna måste börja produceras i kevlar som dom blir slitstarka så dom håller för att strypa någon med.

Kommentera

Publiceras ej