I'm a Ninja, HUH!

0kommentarer

♥ Mathilda ♥ säger:
ja bah eh....jag vet inte hur dom ser ut ( I Do).. sen sprang ja på toa kissade. Klappa katt, gav mamma en sax och slank upp efter trappans fort som fan medans hon hade ryggen mot!
YAY
I made it
Gick ner till köket för att vara social med min mor som just kommit hem från jobbet, jag hamnade i en kritisk situation och blev tvungen att fly de närmsta sekunderna föratt behålla mig själv i säkerhet.
__________________________________________
♥ Mathilda ♥ säger:
hej jag smet :D
Emil säger:
va coolt  :O
ninja!
♥ Mathilda ♥ säger:
Hon brukar säga att hon vill att ja ska komma ner ååså när hon kommer hem,, händer ju inte så mkt idag så tänkte gåå upp igen
då ba kan du hämta blabla kryddor ute?
Emil säger:
nooo  :O
♥ Mathilda ♥ säger:
ja bah eh....jag vet inte hur dom ser ut ( I Do).. sen sprang ja på toa kissade. Klappa katt, gav mamma en sax och slank upp efter trappans fort som fan medans hon hade ryggen mot!
YAY
:D
I made it
__________________________________________

Kommentera

Publiceras ej