Hej, jag är en fisk.

0kommentarer

Okej, FEGIS + FETTO här.
Blev inget utkilande... Jag dog av tanken att gå i min ensamhet så de sket sig.
Ska tvinga ut Emil sen så.
Istället har jag kikat och rensat igenom mina bilder ja tog igår så ska lägga upp dom sen :)
____________________________________________________________________________________________
Nu ska jag se på extrem fiske med gubben min xD (Jag gillar fisk)
Alltså fiska är rikigt roligt och tänk att få fiska i havet eller på olika knasiga sätt som dom gör runt i världen.
Och den fisken lär ju smaka bättre än svensk fisk och torsk,.. Jag är inget fan av vit fisk, tare inte rasistiskt nu!
Röd fisk är nog det godaste av det lilla jag smakat i fiskvärlden.
____________________________________________________________________________________________

Robson Green



Är en söt liten man med mycket sprätt i sig än, han kan släppa lös ungdommen i sig själv när man minst anar, igår fick jag se honom springa naken bakom hotellet han bodde på, det var tydligen hans "private celebrate" efter fisket. Ehe...
____________________________________________________________________________________________
Här får man se lite robrumpa oxå!

Kommentera

Publiceras ej