Fuck you

1kommentarer





Alltså.., VA fan är dehär för värld? Börjar bli så less. Kan inget bara vara som de ska?
Och frågan är hur ska de  vara, hur borde den vara? Är det ens någon som vet?
Jag ser utanför fönstret... Grått! Kallt, hemskt.
Tittar på tvn, krig, död och ett levande helvete.
Jag tittar på mig själv, hur lyckades den vattenfasta maskaran skapa denna svaga rand på min kind?
Jag är så less så jag bara vill spy.. Spy ut allt ont som jag sett och allt som någonsin sårat mig under hela mitt liv.
Jag mår seriöst så dåligt just nu så jag vill spy ut mig själv och spolas bort långt bort åt helvetet.
Varför kan allt inte bara vara .... Lätt? Blir fan inte bättre av att sitta tyst och tycka synd om sig själv.
Men vad är rätt, vad gör skillnad, hur blir det som det ska, borde vara?





1 kommentarer

sanna

20 Oct 2011 10:04

Hej!

Vad händer hos dig? :)



Kram

Kommentera

Publiceras ej