1kommentarer

För ungefär ett år sedan blev jag omedvetet väldigt förtjust i en blyg tyst kille som jag egentligen inte visste något alls om.
Det bara slog mig att det måste vara något med den killen, något jag inte kunde släppa.
Själv är jag en väldigt högljudd oblyg tjej och pratar mycket och vågar. Men nog kan man falla för motsatsen.
Jag fann det väldigt attraktivt och charmigt. Vi började träffas mycket, vi byggde upp en fin vänskap som sedan växte till något större och så var det plötsligt du och jag!


Här är vi nu idag, 10 hela månader tillsammans idag gubben min! :)

Jag älskar dig! ♥

1 kommentarer

Din älskling <3

06 Oct 2011 16:35

Hade aldrig trott att det kunde bli såhär otroligt :) Att det kunde bli du och jag <3



Vi har det så bra! <3 Du är världens finaste.

Jag älskar dig Mathilda!

Kommentera

Publiceras ej