dag 9 – bild på mig och min bästa vän.

4kommentarer



dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig
dag 2 - en person jag vill träffa just nu.
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mig att gråta.
dag 6 – typ av killar jag faller för.
dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

dag 9 – bild på mig och min bästa vän.
dag 10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
dag 11 – någonting jag oroar mig för.
dag 12 – en bild på ett ställe jag vart på.
dag 13 – en bild på mig själv för ett år sen.
dag 14 – någonting jag ångrar.
dag 15 – min favorit årstid och varför.
dag 16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
dag 17 – vad jag åt idag.
dag 18 – en bild på det jag köpte senast.
dag 19 – min favorit film.
dag 20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
dag 21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
dag 22 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
dag 23 – mitt favoritprogram och varför.
dag 24 – min favorithögtid.


___________________________________________________________________________________

Min allra bästa vän genom vått och tort, skratt och gråt är Vera Lundqvist.
Vi lärde känna varandra när jag var 7 och hon 8 om jag minns rätt, kan ha varit tidigare också.
Hon var sommarbarn från ryssland och en sommar kom jag och hälsade på min kompis som skulle bli hennes  bror och då fick jag samtidigt träffa henne.
Jag minns så väl första gången vi träffades. Det var en jätte fin och solig sommardag och det första jag såg när jag kom dit var en jätte söt flicka med halvkort brunt hår som hade en gul/orange t-shirt med 3 blommor på.
Det var Vera, min blivande livskamrat!

Vi hittade varandra direkt även fast hon knappt pratade svenska.
Vi hade jätte roligt tillsammans hela den dagen.
När hon åkt tillbaka längtade jag super mycket efter att få träffa henne igen.
Sen äntligen något år efter flyttade hon hit, och började i just min klass.

Jag har alltid haft roligt med dig, vi hittar alltid på så otroligt spännande saker med varandra, och jag har nog aldrig varit så modig som jag varit med dig.
Du är en person som jag alltid kan lita på och känna att du faktiskt bryr dig om mig och ser mig som den jag är.
Vi har haft så otroligt mycket roligt och knäppt för oss och jag ångrar inget!
Det bästa är att de bara fortsätter.
Visst har vi halkat ifrån varandra vissa stunder men med en 100% sann vän vet man att man alltid kan hitta tillbaka till varandra vad som än hänt.
Det är därför du är min bästa vän och kommer nog alltid vara! Inte alla som har sån tur som mig.
Jag är så glad att få ha en sådan fin vän som du. <3


4 kommentarer

HANNA

06 Oct 2011 17:42

snygg header! :)

LouiseMonica

06 Oct 2011 17:57

Fin blogg! Titta in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram

Frida

06 Oct 2011 18:22

Hoppas att du får en bra eftermiddag/ kväll! :) kram <3

Julia Lahti

06 Oct 2011 19:56

Tjenare! Fin blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Lägg till mig i så fall, så säger du bara till så lovar jag att lägga till dig med ?! :D ha en superfin torsdagskväll! Kram kram

Kommentera

Publiceras ej