dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

3kommentarer

dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig
dag 2 - en person jag vill träffa just nu.
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mig att gråta
dag 6 - typ av killar jag faller för
dag 7 - vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 9 – bild på mig och min bästa vän.
dag 10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
dag 11 – någonting jag oroar mig för.
dag 12 – en bild på ett ställe jag varit på.
dag 13 – en bild på mig själv för ett år sen.
dag 14 – någonting jag ångrar.
dag 15 – min favorit årstid och varför.
dag 16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
dag 17 – vad jag åt idag.
dag 18 – en bild på det jag köpte senast.
dag 19 – min favorit film.
dag 20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
dag 21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
dag 22 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
dag 23 – mitt favoritprogram och varför.
dag 24 – min favorithögtid.


_________________________________________________________________________________________

Fan jag var ju i duschen så ja glömde helt.
Men en sjukt äcklig vana jag har är att jag måste tvätta ur ett helt nytt oanvänt glas om jag ska dricka vatten. Måste fylla och tömma det minst 3 gånger, spelar ingen roll hur rent de än är, måste göra det annars blir detväldigt jobbigt. Ja samma med muggar för den delen.
Minns att de var jätte jobbigt på skolan när de var en vatten maskin, men det var bara att fylla, tömma, fylla, tömma, fylla, tömma, fylla sen dricka. Men om glasen  står på bordet med en kanna vatten, då är det lugnt, sjukt nog!
Ja, Det är en av mina jobbigaste vanor tror jag. Usch vad jobbigt det är!!!


3 kommentarer

veronica

06 Oct 2011 12:25

hahahaha sådär gör fan jag med ! x)

Mathilda

06 Oct 2011 13:32

Haha men ofta! Ändå frän men jobbigt :)

Syrran

06 Oct 2011 17:57

Mäh exakt sådär gör jag me!! SJUKT DRYGT!! vad har vi fått de där ifrån?!?! måste fråga mamnma, haha! Puss

Kommentera

Publiceras ej