dag 6 – typ av killar jag faller för.

0kommentarer


dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig
dag 2 - en person jag vill träffa just nu.
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mig att gråta.

dag 6 – typ av killar jag faller för.
dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 9 – bild på mig och min bästa vän.
dag 10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
dag 11 – någonting jag oroar mig för.
dag 12 – en bild på ett ställe jag vart på.
dag 13 – en bild på mig själv för ett år sen.
dag 14 – någonting jag ångrar.
dag 15 – min favorit årstid och varför.
dag 16 – en person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
dag 17 – vad jag åt idag.
dag 18 – en bild på det jag köpte senast.
dag 19 – min favorit film.
dag 20 – en bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
dag 21 – min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
dag 22 - någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
dag 23 – mitt favoritprogram och varför.
dag 24 – min favorithögtid.
___________________________________________________________________________________
Oj oj oj, kan detta vara intressant ?
Ja, jag är själv en väldigt glad och sprallig tjej så en kille med humor som kan få mig att skratta är väldigt viktigt.
Humor är charmigt enligt mig, att få andra personer att skratta och le. Lite som jag är då :] HAHA, jaja ska hålla mig till ämnet och inte egopladdra.
___________________________________________________________________________________
En kille som vet vad han vill, och kan stå på sig i alla lägen. Säga vad han tycker utan att vara otrevlig eller nedlåtande mot andra. Gärna lite vild, badass men ändå inte omogen och kriminell. En smart kille men inte för medveten så att det blir egoistiskt, smart på ett oskyldigt sätt för sånt är attraktivt. En kille som gillar fysiskt arbete xD som gillar att använda kroppen, som bygger lite muskler.
Killar som kan laga MAAAT, är otroligt trevligt, som kan känna till kryddkombinationer och smaksensationer, that's hot.
Romantisk, kunna öka kärleksstämningen lite extra med jämna mellan rum, inte för ofta då blir det bara smörigt och lame. Lite sötaöverraskningar och så, ljus, blommor och presenter gillar väl de flesta kvinnor, bli lite bortskämda ibland.
Gilla rock av olika dess slag, en mes som inte pallar snabba trummor, heta giarr-riff och galna gitarrsolon... ska vi inte ens snacka om. ;)
Sen kan jag inte neka att jag är svag för blondiner, gyllene hår och himelsblå ögon.
Fan va drygt de här va, jaja ungefär så :)
___________________________________________________________________________________
Jamen vet ni jag gör bara en lista.
  • HUMOR
  • Omtänksamhet
  • Smart
  • muskulös
  • kökskunnig
  • Vild/badass
  • Gilla rock
  • osv....
___________________________________________________________________________________
Snyggaste killen är ju självklart Min pojkvän :)
Men bäst-looking efter honom enligt mig är
Blond
Brunett

Kommentera

Publiceras ej