Cookiemonstaah! ♥

0kommentarer




Jag är ett rikigt KAKMONSTER! :D
Och har kommit på att Icas Choklad Cookies är UNDERBARA!!
Om man älskar kakor och choklad så är detta en munorgasm!
Super gott med både ljus och mörk choklad blandat och mycket av de också!
Brukar äta cookies av ett annat märke förut men dom hade lite för lite choklad i tyckte jag =/
Men goda var dom iaf.
Fast nu har jag ju min nya förälskelse.
Ett super gott tips är att värma dom LITE i mikron (Inte så att dom blir svarta underifrån,säger bara av egen erfarenhet xD) så chokladen smälter lite och kakan blir småseg, sen iskall mjälk till det! Det är läckert.

En gammal Idol som fortfarande står fast vid min sida är Kakmonstret själv den allra första och riktiga, och han kommer nog finnas vid min sida tills dagen jag dör!


Kommentera

Publiceras ej