Snart Besök i mitt kök!

1kommentarer


Story Of The Year – Anthem Of Our Dying Day



Men vad mysigt med besök!
Äntligen ringde telefonen.
Snart kommer mina gamla barndomsvänner hit, Henke och Jerkan<3
Ska snart ner och koka kaffe och hitta nåt gott fika.
Sen drar vi nog upp till Jerry igen för han har ju lovat mig att spela Amnesia! ;)

Ihii, är taggad. Mycket roligare att få hem folk med ett rätt fint rum!


Att göra just nu

[] Leta gofika
[] Koka kaffe
[] Snabb plocka upp på rummet
[] Hämta upp skärm och koppla in i min bärbara


Om ni minns att jag undrade hur jag ser ut när jag nyser, så behöver vi inte undra mer nu i alla fall!



1 kommentarer

Wille

23 Nov 2011 20:10

Hejhej!

Vill du göra bloglovin byte?

Isåfall, lägg till mig. Så skriv i min blogg att du har lagt till mig. Så lägger jag till dej ;d<3

Kommentera

Publiceras ej