Ny dag, var glad...rimmar inte?

0kommentarer

Hej hopp, just vaknat, ingen skola idag som sagt men massa pluggggblääuuusch.
Har lite ont i rygg/nacke som måste vara de 7 kuddar jag legat och rullat mitt huvud på!
nu har jag ungefär 2 timmar på mig att lära mig hälften av sakerna på pappret till provet,
för igår sket det sig rejält med plugg, var dessutom "nästan" påväg att dra ut och träffa kompisar
men inte ens de blev av, så vad gjorde jag egentligen?
Om ja säger facebook, msn och mobil, räcker den infon..
Jag är lat eller mit huvud vill göra miljontals saker, men min kropp protesterar.
Har fasiken tagit upp detta för har jag för mig, att min hjärna tänker men ah nu ska jag gå
och göra de där :D åså sitter man kvar på samma plats, i några timmar till typ.
___________________________________________________________________________________
Är detta okej?
Fråga inte mig,
i do it everyday
so i don't know what to say
cuz it's just always that way
även om jag säger nej
för kroppen will always stay
___________________________________________________________________________________
Mycket vackert med en svensk/engelsk inspirerad poesi såhär innan 12 kvisten på en fredagmorgon.
Dags för plåuggan, för att se sina ljusare dagar i livet, typ hej då emo. </3

Kommentera

Publiceras ej