Feeling Blue, my shirt is New?

0kommentarer

Provet gick skit eftersom jag har pluggat på fel papper, känns lite taskigt för det var det pappret hon sa räckte om ja läste för att kunna göra provet, in my ass..
Värd dag, nej?
Jag vill inte dö av skolarbete, to much i can't handle. och jag kan inte hålla mig till svenska heller trots att
jag inte läser engelska c i år.
Jag vill uppfinna sättet man kan plugga på ett roligt, taggande sätt. Men tyvärr har jag ju inte tid att filosofera fram det sättet EFTERSOM JAG MÅSTE PLUGGA FÖRST. Idiotskap. fyfan vad jag ska skryta när jag är klar med allt, om de nu skulle hända :<
HATAR mitt liv när de enda jag måste göra är att plugga och de ända jag kan snacka om är att plugga? vem fan bryr sig lixom, mitt liv är 0 värt just nu och jag vill bara klappa golvet och bita på en stol.
_____________________________________________________________________________________________
Känner mig grå, min nya tröja är blå?
Tröja från Gina Tricot
jeans leggings från öhmans
Skor från H&M
Blomma från en kruka
Flicka från Indien
______________________________________________________________________________________________

Kommentera

Publiceras ej