Köttttstycke

4kommentarer





SvÄrt att vÀnda pÄ dygnet, AlltsÄ nÀr man ska somna.
Men kliva upp var faktiskt inga problem nÀr man vakna med vÀrldens kramper i magen.
Dagen började alltsÄ med: Kramp, yrsel, kall/kokande vÄgor vart annat och spya.
Har aldrig mÄtt vÀrre fysiskt. Helvete!
Trodde fan ja skulle svimma och dö för gott. LÄg som en död jÀvla fisk över toan
tills ja orkade mig till handfatet och tillbaka till sÀngen.
Skolan fick ta sig nÄgonstans idag.
Hade hellre föredragit skolan istÀllet för dehÀr.

De kanske var de som var meningen? För vad Àr annars meningen med denna skit.
Är sur, mĂ„ste ut och handla massa oxĂ„. Kul nĂ€r man Ă€r som mest pĂ„ topp va...

NÀ mÄste sluta deppa .. Se framÄt och slÀppa in de kommande goda glimterna.
Önska att nĂ„gon kunde fĂ„ mig att Le och smĂ€lta upp det stela ansikte som har frusit fast.

Hursom mÄste ut i vinterkylan och fixa grejer nu, sen ska jag söka efter mitt bortblÄsta leende!



P.S Ja e fan inte gravid om ngn skulle fÄ för sig de!



4 kommentarer

yah know who!

10 Jan 2011 16:52

Shitt vad du retas med hela "svenska folket" allafall som som lÀst din blogg ;) Fan inte okey att retas med alla som Àr intresserade av tjejer att visa dig sÄ mkt och sÄ fin! Àven de som into tjejer, fÄr du dem ju att tvivla om de valt rÀtt!

Smile girl! ffs det klÀr dig! :D

sÄfia

10 Jan 2011 20:05

Àntligen Mathilda det va fan lÀnge jag sÄg ett blogg inlÀgg xD grya pÄ dig du mÄste komma till skolan sÄ jag fÄr trÀffa dig sedan mÄste du hjÀlpa mig med min blogg nÄgon dag ;)

Mathilda

11 Jan 2011 06:48

Haha tack "jag vet vem du Àr ;)"

De va gulligt sagt!:D Blir glad :) Kraam

Hemin Bandello ( ModelitĂłs )

12 Jan 2011 23:49

Va fin du e...

Kommentera

Publiceras ej