Tar semester i sÀngen nu!

0kommentarer

Ligger fortfarande i sÀngen, yr och trött.
Hade en hel-tokej kvÀll igÄr och trÀffade hur mÄnga bekanta som helst!
Hade glömt mitt leg sÄ höll nÀstan inte pÄ ta mig in!
Vi trodde den va i min handvÀska som va i virres lÀgenhet, sÄ honsprang all the way home och hÀmtade den. men fuck off, dÀr var den inte! Vi frÄgade vakten om man kunde typ intyga via fb eller nÄt men de kunde man ju förstÄs inte xD
Sen frÄga vi om man kunde intyga med en person sÄ försökte fÄ tag pÄ en kille som jobbade pÄ hotellet.
Men som tur sÄ sa vakten plötsligt "Borsta av er jackorna hÀr borta" Vi ba ööh va? Sen sa han "det hÀr hÀnder inte ofta, sÄ uppskatta det! Du, följ med mig" Jag bah "Ja, tack. OKEJ :D"
Sen sÄ gick vi till intrÀdet dÀr Ulrika satt och hon Àr ju nÀra vÀn till min syster! Vakten frÄga om jag var 18 och hon svarade ju sÄklart Àrligt! Sen var vi inne :D

Kommentera

Publiceras ej