Klapp pÄ huvudet.

5kommentarer

Idag har jag faktiskt varit lite smÄduktig.
StÀdat + fixat lite disk.
Sen har jag hunnit med mysiga saker ocksÄ sÄ som dricka kaffe och fikat med Miloh.
Har spelat piano, och kanske har en ny lÄt pÄ G :)
Haha jag har en dÄlig vana nÀr jag sjunger.... Att jag sjunger sött sen pÄ slutet blir det alltid en liten rap :$
Och nu har de nÀstan brjat bli lite nÀr som helst, tÀnk att sjunga live nÄgonstans och sÄ hÀnder det, unikt men kanske mindre fagert ... x)
________________________________________
IkvÀll verkar de vara Idolfinalen. Tror jag hÄller pÄ Amanda för hon har alltid varit sÄ underbart grym och gjort vilken lÄt som helst personlig och unik.
________________________________________
För er som vill veta sÄ hamnade jag pÄ ett privatspa i tisdagskvÀll dÀr bara jag och Emil var, hur mysigt som helst.
Massa ljus, vin och lyxgott. Fick en jÀttefin blomma och rosor som man kan lÀgga i badet.
Emils pappa var sÄ snÀll sÄ vi var dÀr nÀstan till klockan 1 pÄ natten trots att han skulle upp och jobba nÀsta dag.

5 kommentarer

bella

09 Dec 2011 17:10

Hej sötnos!

var gÀrna med i tÀvlingen hos mig dÀr man kan vinna ett iphoneskal vÀrde 500 kronor! :D

LYCKA TILL :*

m

09 Dec 2011 19:10

sv: jaaa, jag med. hon va jÀttebra! :/

FITspiration - in(fit)spireras till ett smalare liv

09 Dec 2011 22:36

Saknar du motivationen till att trÀna bort bilringen och skaffa en hÀlsosam livsstil??



http://FITspiration.blogg.se Àr en ny blogg som inspirerar och motiverar dig genom bilder, tips och texter till att kÀmpa för en hÀlsosammare och smalare kropp! Allt gÄr, bara man vill! :)

Angelica

09 Dec 2011 23:10

Mysigt med spa! :) Har aldrig varit pÄ nÄgot sÄdant sjÀlv.

a'p h o t o g r a p h y

10 Dec 2011 15:10

hÀnder ikvÀll? / http://amandapersson.blogg.se ! :D

Kommentera

Publiceras ej