Jag & Lars Winnerbäck

1kommentarer

Sitter här med bästaste Lars Winnerbäck, ett stycke kött och en vass kniv.
Det var som ett tag sen jag och Larsa sågs sist.
Och så jag har saknat honom men nu fyller han ut hela mitt rum med hans ljuvliga röst.
Jag skulle tappa en del av mig själv, Om du lämnade mig nu.
Här och nu, Du får mig, jag ger mig.
Och köttet/kniven, är inte så skumt och farligt som det låter. Det är ju inte så att jag Hugger i sten, ska man ha sig fina tunna skivor av älgkött bör man ju ha ett stycke kött och en vass kniv.
Det e ett Timglas som bara rinner, det finns inget att förstå.
ara för att fylla ut liksom, funderar på att lägga över allt material på datorn på min externa. Sen ska nog datorn omformateras! Är väl på tiden.
Jag får liksom ingen orning på mitt liv, i datorn.
P.s Detta var ingen Elegi

1 kommentarer

KKUNGAMANDA

12 Dec 2011 17:48

Vara med i min exklusiva tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com?



Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/exklusiv-tavling.html#comment

Kommentera

Publiceras ej