Ät eller spy

0kommentarer

Håller på se filmen Mirrors 2. Såg den egentligen förra året någon gång men då var jag trött och somnade i 1/3 av filmen. Men denna gång somnar jag inte, frågan är om jag ens kommer göra det alls ikväll! Usch... den e vidrig.
Hittills tycker jag första Mirrors är bättre.
_________________________________________
Btw på tal om speglar och blod, jag och mamma kom överens om en sak jag ska göra för att gå upp i vikt.
Jag ska äta nåt var 3dje timma och då inte lite godis och lite skräp utan typ matigare saker, om ni förstår?
Typ som skalman har, ät och sov klocka, haha. Detta kan bli spännande, vill verkligen försöka hålla detta.
Jag har viljan, så nu är det bara orken att kuta upp stup i timmen och äta!
P.s Jag är inte en sån som spyr när jag ätit nåt, tack och lov. Men jag har en hög ämnesomsättning.
Google<3

Kommentera

Publiceras ej