Det regnar möss!

0kommentarer



Mitt i veckan

Jo, det är ju fortfarande Onsdag, vilket säger mig mitt i veckan men mitt i hela veckan är väl ändå Torsdag? Ah, det kan man ju fundera på tills man tröttnar. Jag gjorde de nu.

Blev en lugn springtur eftersom jag har lite förkylning pågång i halsen.
Tog med kameran och fick lite bilder med mig hem :)
blev som igår bara 3 km som nystart.
Otroligt vackert väder idag. Kyligt men med småglödande solsken.
Ikväll känner jag för att ta de lite lugnt så inte viruset förökar sig som alla möss verkar ha gjort i sommar.
Fyfan va dom kryllar överallt. Hitta flera stycken efter vägen, levande som döda. En utan huvud oxå!
I vanliga fall är dem rätt gullia men nu är de ju nästan vidrigt.

Har massa bilder men här får ni kika på 3, resten kommer i morgon :)


En liten stackare som inte fick vara med längre. Ser ut som att den sträcker sina små tassar efter hjälp eller att hela kroppen lyftes när själen vandrade vidare. Still cute!




HUMLA :]

Kommentera

Publiceras ej