Bus

0kommentarer



Hahaa Kvällen = KUL, FUL, 3dje HJUL :)

Jag och Anna följde Lasse (Annas kille) på hans träning.
Vi satt i de små plast grottorna vid sidan av planen med varsin filt (sjukt kallt ute).
Måste sätt dumt och skumt ut! xD

De va vi som dömde träningen, alltså i smyg för oss själva!
Faktiskt väldigt roligt :)
Sen gick vi hem till Anna och jag fick se ett utav deras fighter.
De slutade med ägg i sängen på golvet... ja lika bra att säga över hela lägenheten!
För de låg ägg efter Anna ute när vi gick!
Lasse hade smetat in hela hennes face med surägg, mysigt ;)
Jag låg i soffan och kollade på, lagomt underhållande!

Blev inget städa idag :P Är ju dålig på att göra tråkiga saker

Nu ska jag bara vara tråkig på ett skönt sätt,
duscha sen lägga mig i sängen med datorn!


Busigt!






Kommentera

Publiceras ej