0kommentarer



Insåg just något fruktansvärt.

Att mannen i mitt liv har det jobbigt och otryggt.

Vilket får mig väldigt ledsen och orolig.

Har inte träffat honom på länge..

Kommer inte kunna träffa honom på länge...

Varför blev de såhär?

Skulle ha skitit i hela världen för att vara med dig.

Varför gjorde jag inte de? Jag kände ju ändå hur jag ville vara med dig,

och de bästa, du ville vara med mig.

Du såg mig för den jag verkligen är och jag kände mig så vacker med dig.

Nu sitter jag här och ångrar allt jag gjort sen 1 år tillbaka,

och du sover där långt bort nånstans, jag vet inte ens vart!

För första gången förstår jag vad ordet "olycklig" innebär.

Det är att älska dig, men inte få ha dig här.

Detta gör mig galen, vad ska jag göra!!

Jag tog inte chansen när du bad mig och kommer nu aldrig få den igen.

Hoppas du inte åker för gott och att vi hinner träffas en sista gång.

Jag vet du har de svårt, jag vet din pappa har svårt.

Men jag ska be för er och för att du ska komma tillbaka.

Jag lovar att inte lämna dig igen. Jag vet vad som är rätt nu.

När de redan måste vara försent.

Jag vill se ditt varma leende och känna dig andas.

Se bara vad du gör med mig?

Jag kommer alltid vara din Prinsessa precis som du alltid sa.

Kommer aldrig glömma.



Du vet att أنا أحبك حبيب




Kommentera

Publiceras ej