Håååårigt!

0kommentarer




Biltvätt check!
Gick väl bra förutom alla jäkla mygg och
när jag tvättat rutorna och torkat dom kom en myggfan och skulle bita mig.
Gissa vad jag gör ?
Jo jag tar knytnäven och dänger till den
.
.
.
.
.
Mot RUTAN som jag just putsat och allt! !! #!!# @¤%"%!
=( ja e dålig .. nä men hihi fick ta bort det.. (Y)

Nu sitter jag och planerar... inget särskilt faktiskt, men jo jag försöker komma på
vad jag ska ta på mig i morgon! men kan inte komma på :/
Varför ska man ha sånt på sig? Alltså kläder? Och hur ska ja ha håret?
Alltså de e inte lätt att vara tjej! Så många valmöjligheter inom skönhet LIXOM
Tänk om man kunde bestämma typ kvällen innan  att i morgon vill jag vakna med denhär frisyren.
Och när man vakna hade man den perfekt som man velat ha den! ;D
Länge sen jag plattade håret ordentligt men när jag gjorde det blev jag såååå glad! :)
Det har äntligen blivit ganska långt, Fatta vad jag längtat efter att få kalla de LÅNGT.
Blir så glad när folk säger: "Men Mathilda, va långt hår du fått!" :)
Men måste ändå toppa de snart, slitet i topparna. Tur att man har en super syrra som e frisör :*
Hoppas på att göra nåt mer roligt med det, slingor eller en helt ny färg :)

Puss

LÅNGT <3



Kommentera

Publiceras ej