Puss ändå

0kommentarer






Grattis! Till mig själv alltså, jag vaknade innan väckarklockan skulle börja härja
och ha sig.
Var en mysig varm syn jag fick, men dock en plågande mördande känsla.
Menar, vackert väder ute men en
väldigt utsvullen hals som känns som att den ska spricka!
Äckelhals.. Är de denna slags förkylning, eller är de bara jag? :S
Den börjar med huvudverk och feber.
Sen igensvullen hals längst nerifrån, sen blödömm och elak överifrån mot gommen.
Och denna idiotiska torrhosta som bara får det att skännas som att det spricker upp..

En kall kola, glass och stranden ska jag tillbringa min dag med tror jag.
Så får det bli, skönt ska de vara!


Sommarsött i sommarvärmen




Spetslinne, Gina tricot
MidjeKjol, Åhlens
Rosa Kofta, ärvt av farmor
Hjärt-Halsband, H&m eller kappahl
Armband, Guldfynd


Pusss

Kommentera

Publiceras ej