Näe

2kommentarer




Kul dag

  • Drog mig typ 2 timmar, underbart skönt
  • Frukost halv 2
  • Städat
  • Sjungit hela dagen vilket innebär att jag måste vara väldigt lycklig av någon okänd anledning!
  • Fotograferat med min mobilkamera (Y) Får snart kameran från skolan hoppas jag. och sen borde jag skaffa en egen någon gång! Mobilkamera och digitalkamera funkar men väldigt tråkigt och bilderna blir inget speciellt.

  • Sen blir det till att åka buss till Lycksele igen, känner 0 för det, alltså varken bra eller dåligt.
  • Känner på mig att nåt väldigt oväntat händer ikväll .. Spännande? :S

Javisst bilderna skulle bli mkt bättre med en riktig kamera. Men dom duger :)









2 kommentarer

fannie

29 Aug 2010 16:12

hihi joo, ja såg den, den verka mysig ;]

julia

29 Aug 2010 17:00

sv: tacktack :D

Kommentera

Publiceras ej