Knock knock, who's there?

0kommentarer

LÄg och sov i min ljuvliga sömn, dÄ det plötsligt plingade till nÄgonstans i intet. Förvirrning, Men sedan insÄg jag att jag vaknat upp i verkligheten. VÀntar pÄ att ljudet ska upprepa Men inget hörs. Kollar pÄ klockan. 8.40 MÄste ha drömt, och sÄ plingar det plötsligt igen. :-S tÀnker vafan vem Àr det egentligen? GÄr upp i trosor och stÀller mig vid dörren och frÄgar vem det Àr. VaktmÀstarN, hör jag en manlig röst sÀga! x) Jag blir lÀttad Men ÀndÄ smÄsur för att klockan Àr sÄ lite. Drar pÄ mig en tröja och öppnar dörren. FörvÀntar mig att se en gammal gubbe med chipstuttar och en rejÀl hÄrvÀxt söderut. Men se pÄ fan, en ung blond snubbe kommer in och frÄgar vad det var jag behövde hjÀlp med? Damn AssÄ, taget ur en film eller? Eftersom mitt uttag i hallen för taklampan var trasig hade vi ringt om hjÀlp förra veckan. SÄ det var dÀrför han Kom, Men just idag vet jag inte. Seg verkar han vara. Jag började flina lite för mig sjÀlv med tanke pÄ min första bild av honom. X) Och söta kallsonger hade han med! HAHAHA. Inte mitt fel! FörlÄt Men SvÄrt att missa nÀr han strÀckte pÄ sig för att nÄ taket. Jo han var rÀtt lÄng! Han verka söt eller sÄ var det jag som sÄg vÀldigt fel Men det skulle inte förvÄna mig eftersom jag varken hade linser eller glasögon pÄ mig! ;) blir nog till att ringa och be om mkt hjÀlp framöver, i vÀrsta fall ha sönder nÄt med flit och sen skylla pÄ nÄt annat. Haha

Kommentera

Publiceras ej